1 ja 4 on oltava molemmat alueella että se pelaa OK, käytännössä jos karttamuoto on yhtään järkevä niin niillä saadaan seokset suunnillensa järjelliseen luokkaan, ja hienosäätö vasta kartalla. Tyhjäkäynti näissä pitäisi olla hitusen hoikalla, ihan kuumalla koneella 15afr on hyvä, alle 16 niin homma pelaa. Ja täyskaasulla vakion mallisella kartalla se äkkiä menee johonkin 11, tässä vaikuttaa kansi ja ahdin tosi paljon...
Onko mitään käryä miten tuo #1 säädetään? Onko vaan et pikkuhiljaa johonkin suutaan säädellään vai voiko jotenkin laskea? Varmaan aiempien juttujen perusteella #4 jonnekkin 1300 paikkeille ja sitten tuota #1 säätää perään? Nyt siis kokoonpanona
Siemen deka 800cc
Hx 35 #12 pakopesällä
530 seetityöt tehty ja rosot poistettu kanavista
Ja tankissa walbro 255 pumppu
Varmaan tuossa johtuu sitten by passista tuo kun meinaa sammuilla vedon jälkeen kun on tosi lähellä imm (n.5cm) ja sit k&n kartiosuodattimessa imm suoraan kiinni. Luin jotain et vois häröillä sen takia ilmamassat kun on niin lähellä molempia?
Sekavasti selitetty mutta jos joku ymmärtäs
Noo huomenna, tai siis tänään on penkkiin matka ja siinähän sitä sit on helpompi säädellä kun muuten yksin on pitäny seurata sataa asiaa yhtäaikaa (tietä, afr, tunerpro)

EDIT:
nyt suutinvakio #4 1342
Ja #1 128
Tyhjäkäynti/alipaine alue afr 14.5-15
Paineilla sit välissä käy rikkaalla hetken ja sit täys hönkä päällä n.12-12.5
Ja nyt penkkiin hienosäätämään, edelleen sammahtelee jos lennosta painaa kytkimen, mutta se taitaa lukemisien perusteella johtua pässistä ka lyhyistä imuputkista?
EDIT2:
Tänään penkissä käyty, tulos 391hp/450nm koneteho ja takapyöriltä 350hp.
Seokset kaikki hyvät(alipaine afr14.5 ja ahdoilla afr n.11 , ei nakuttanut (kuunneltiin).
Mutta sitten tapahtui seuraavaa, hukkis jumi auki ja heti sen perään pasahti kansipahvi paskaks ja kaksi plommia lenti lohkosta

mikä meni pieleen, voiko olla että oli jo ennen penkkiä pahvi menossa ja sit penkissä särky, kun mitään nakuun/laihaan ei ollu havaittavissa..
Kyseisessä pirsissähän on siis buchkan hukkakipinä ja ahtoja oli vetohetkellä 1,5bar