Ei se sitten enää ole mikään STD LH, jos siihen tekee hukkakipinämodin, että saa jakajasytkän vaihdettua sellaiseen, jolla tuon tehon määrän vaatiman polttoaineen saa tulille.
Tuo on EZK:n puolella!
, 
LH hoittaa vain polttoaineensyötön.

Tässä kohtaa käytetty rahamäärä (säätötyökaluihin, muutettuihin osiin ja 3 m3 poltettua etanolia säätöjen haussa on hukattua rahaa).
Mä sponssaan sulle 550 hv ahtimen, jos saat ensi kesänä LH:lla 550 hv. Jos et saa niin palautat ahtimen. Kuulostaako reilulta.
Säätötyökaluina riittävät läppäri ja laajakaista-lambda ja tietysti Ostric tarvitaan (~ €200,-)
Mekaniikassa tarvittavat muutokset täytyy joka tapauksessa tehdä, oli moottorin ohjaus mikä tahansa.
Vakio-romuilla sitä ei pysty tekemään megalla tai millään muullakaan ohjauksella.
Minulla ei ole työkaluja tehdä esim. imu/pakosarjaa, eikä kummoista taitoakaan hitsaus/koneistus hommiin.
Mutta LH:n pystyn säätämään tuohon, jos joku muu tekee mekaanisen puolen.
Säätämistä täytyy tehdä oli ohjaus mikä tahansa. Omassani olen käyttänyt suurimman polttoaineesta osan LH/EZK:n opiskeluun, enkä säätämiseen.
Eräs nimimerkki voi kertoa, kuinka kauan tarvitsin hänen autonsa säätämiseen bensalla toimimaan kunnolla yli kilon ahdoilla ja hitusen isommalla ahtimella. Kyseinen auto liikkuu vieläkin!

Kansa vaatii näyttöjä.
Päätös tehtävä tämän vuorokauden kuluessa.
Kansa on saanut näyttönsä!
Olen valmistanut Wiina-kontin ihan omin kätösin ilman mitään apua mistään.
En ota ahdin-tarjoustasi vastaan, sillä vetosi ei ole reilu mekaniikan puolelta. Tee sinä moottori ja minä pistän sen toimimaan LH:lla!

Ja edelleen, kertokaa miksi
se ei olisi mahdollista?

Toki jossain vaiheessa se suutinten ohjauksen resoluutio tulee vastaan, mutta ei ihan hevillä tai edes Jazzilla!

Taidampa mennä heti hallille ja viritellä pölyttyneen 984-boksini tatechin tilalle
noniin menen nukkumaan.
Tarvitsetko hyvän binin pohjan ja XDF:n?

Mikan vs. muu maailma.
jatkuu ensi numerossa
Eihän se sovi, että joku Wirittää Wäärin!