Kysyit tuollaista. en tiedä oletko se jonka kanssa viestittelin messengerissä tai facebookissa.. Olen Mika Reinikka.
Miinuksia autosta ei minun aikana voinut luetella, paitsi ne huonot takakaaret jotka sitä leikkasin pois ja niittasin lasikuitukaaret kiinni, viimeistelemään en niitä ehtinyt, kun auto käytännössä vietiin minulta, (eräs halusi sen välttämättä ostaa minulta pois.)
Sen auton alkuperäinen ECU hajosi ja laitoin siihen -95 T5 850 ECUn ja sen lastutin, jonka ostin TTracing -nimimerkillä olevalta, kauppaa paraikaa lastuja näihin tina 5.
Kone oli kuulemma joskus avattu ja tehty(?) Se oli/on vain puhetta, mutta kone oli mun aikana timmissä kunnossa eikä syönyt öljyä tai jäähdytinnestettä. Ja 2000km ajetun 16T mitsun vaihtelin sinne suoralla 7" pakopesällä olevan, kun vanha alkuperäinen 15G valskasi öljyä ja pässinkalvokin puhkesi...
Paljon autoa korjasin aina tarvittaessa ja pidin kunnossa, sisusta oli "reijätön" ja mikään penkki ei ollut rikki, pikkuisen oli kuskinpenkki kulunut, mut ei puhki. Laitoin siihen kerran kuussa hoitoaineet et pysyy kuosissa, yksin siis lähinnä ajelin.
Hyvä auto oli, harmittaa kun tuli hukattua..

PS: Sulla kartano 850 on postilatikko täynnä, piti laittaa tää viesti YV:nä, mut ei onnistunu..
Lukkoa voi laittaa, tai jos kartano 850 haluaa jatkaa epämääräistä tarinaa, niin saa luovuttaa