Korkea siitä tuli:


Kokoeroa on vähän vaikea vangita kuviin...

Etupuskurit kun passaa samalle tasolle niin datsunin takapuskuri loppuu suurinpiirtein Volvon takapyörän navan kohdalle.
Ajoin tänään töihin ja takaisin, ihan ajettavahan tuo on. Ensimmäiset havainnot (osa johtunee iästä/kulumisesta, osa lienee ominaisuuksia):
- Penkki on aika kova ja epämukava
- Kuskin paikalla on kuitenkin aika hyvin tilaa ja ratin, polkimien, vaihdekepin ym. hallintalaitteiden sijainti on juuri ja juuri riittävän väljästi toteutettu (olen 185cm)
- Ohjauspyörä todella kevyt pyöritellä, tuntuma epämääräinen
- Kytkinpolkimen liike on lyhyt ja poljin jäykkä
- Vaihteensiirto vähän epämääräinen, mutta pykälät löytyvät hyvin ja luotettavasti kun hetken totuttelee
- Kone on miellyttävä ja vääntää hyvin alhaalta
- Kiihtyy pirteästi, kunnes vaihtaa neloselle - siinä vaiheessa jotenkin vaistonomaisesti tulee kokeiltua onko käsijarru jäänyt päälle

- Melutaso yllättävän siedettävä, alla pari vuotta vanhat Linglongin nastakumit
- Kulkee isolla tiellä suoraan, ei tarvitse paimentaa. Hyvässä kelissä tulee ajettua epähuomiossa ennemminkin liian kovaa kuin liian hiljaa
- Jarruista en oikein tykkää... Ei ole ABS:eja, joten polkimen käyttö vaatii ainakin näin talvikeleissä aika paljon keskittymistä. Tuntuu siltä, että takapäästä ei saa oikein kunnon jarrutehoja ennenkuin etupyörät on jo lukossa, ja sitten mennään muuten suoraan...
- Melko tasapainoinen ajettava, mutta puskemaan ei kannata päästää...