Rohkia jätkä vetelee paljaalla.. Hukkaportti on kuitenkin se tärkein turbokoneen oheislaite. Senhän ei tarvi kuin kerran jumittaa niin pahimmillaan kone ja turbo menee uusix. Mun mielestä 300e ei oo liikaa hyvästä portista jos vierellä on vaikka 600e ahdin.
Tästä kyllä samaa mieltä, nimim yhden vinokoneen kiinahukkisella särkenyt

No jos totta puhutaan niin munkin tapauksessa konerikolta oltaisiin vältytty kiinni ruostuneen hukkaportin tapauksessa, jos olisi ollut kunnollinen moottorinohjaus joka katkaisee pelin jos ahdot karkaa. Dieselissä tietysti hankalempaa, ainakin jos pumpussa piisaa hönkä. Mutta itse ajattelin silti vahingosta viisastumatta kokeilla uudestaan samalla kiinahukkiksella, muistaa vaan kokeilla että hukkaportti liikkuu talven seisonnan jälkeen
