Päivästä rupesin tuota Whiteen tarkoitettua imusarjaa asentaa tähän.
Tästä lähti liikkeelle



Suuttimet pyödällä

Liekkilukko oli tollanen, avasin putken? Ihme metalli paperiseosta oli tämä versio


Vähä järiä tuo pykälä tuossa silmiin ja varsinkin sormin havaittavissa

Paperitollia tiivisti sisään ja pirra kauniiseen käteen. Kivellä siistiminen ja lopuksi lamenilla. Pykälä hävis tai ainakin on loivempi jos ei muuta. Eikös tämä nyt vastaa 531

Imuria tarjottelin kanavaan ja hennosti paineilmaa lähti törsteet pois

Vakio vs hipo


Suuttimet oli liossa rasvanpoisto/tinneri liemessä. Maalitkit karkas jonnekkin

Äkkiähän nuo pohjamaalin ja pintavärin vetäs

Ainut oli noissa uusissa tiivisteissä, tukirenkaat oli paljon paksummat, joutui vanhoja käyttää

Täys muovinen liekkilukko

Bensatukki tuli Japen oma, jonka hijoin, pesin, pohjamaalasin ja maalasin.

koko komeus

Alkuperäset lisämittarit laitoin myös paikoilleen ja samalla lähti laatikollinen entisten mittareitten johtoja. Oli aika viritelmät. Karvaperseillä ja teipillä laiteltu vaan. Nyt tuli tinaamalla ja kutistesukalla


Lämpöhana oli tarkoitus vaihtaa. Alle 80km/h ajaa joutuu ykösellä pitää puhallinta
Syy selvisi, oli tollanen pyöree hantaaki ilmeisesti 700 sarjassa tollasta käyttävät?
Huono kuva kylläkin. Sitten oli vielä alkuperäisen hanan pidike sahattu poikki, homma tyssäsi siihen. Huomenna vaihella kotoa saan ehyen raudan tuohon tilalle

Ei muuta kuin tekstaamaan. kerta laakista käymään ja ajoon. Ajolenkillä huomasi tuppas 2000 jäämään kierrokset leijuu, takas tallille ja vuodot tarkomaan rasvanpoistolla. Ei hörähyksiä, syyksi siinäkin selvisi oli kaasuläpästä lähtevä tanko aavistuksen lyhyellä. Pari pyöräytystä ja avot. Mitä muuta huomasin ajolenkillä. Parani jälleen kaasun herkkyys aavistuksen, vetää ehen paremmin. Ainakin henkisesti
