Päivällä kaivelin varastosta lämppäriin puuttuvan tiivisteen, putsailin ja hoitorasvan nakkasin. Purkaessa kiinikkeitä lämppäristä, ihmettelin mikäs tuolla tulipellon eristeen alla on pulloottaa. Sinne oli talteen laitettu puuttuva tiiviste. Tiiviste oli paremmassa kunnossa mitä varaston tiiviste, tähän hoitoaine ja sähertää paikoilleen. Juuri ja juuri sai laitettua kaikki kiinittimet hölläs, ilmaputket veks ja ihan kenttään mitä vain sai lämppärin. Sinne meni! Päinvastoin osat takaisin. Kampeemisraudalla painatin paketin tiukaksi peltiävasten ja ruuvit kiinni.
uupuva tiiviste

Äänieristettä lisäsin potkupahveihin

Abb puhaltimen laitoin

Summari ei palanut vänkärillä. Polttimo uupui kantoineen ja sillä ei vielä hyväksi tullu, eihän sinne tullu jännitettä. Sähkökaavio esiin: omat johdot menee kuskin jalkatilaan töpselipistokkeeseen 17 ja 4 kuskille. Eihän siellä pistokkeen vastakappaleesta lähtenny mtn johtoa. Kaaviosta tarkistus ja samaan paikkaan menevät mitä 4. Hyppy 4:sta 17:sta kansalla on kirkkautta


Alkoi kilvenvalot palaa aika himmeästi, kurkkasin kontinsaumaan suurimmaksi osaksi johdot poikki. kattoverhoilun rautus, sarana irti ja tuenta kannelle. Johtoihin tuli 10cm jatkot tinaamalla + sukka. Lopuksi sähköteipillä ohut kerros suojaa. Aika pöljästi jotta kulkee saranan sisässä toi paketti. Ihan pirun ahdas. Nyt toimii kaikki niinkuin pitkääkin!
