Johan sitä kerettiinkin vaparivolvoilla riittävästi tältä erää. Viikko tais kulua 940 myynnistä niin taas aukes nettiauto, no sieltä löyty yks potentiaalinen talviautoaihio halvalla ja läheltä, 740 GLT, ei muutakun soittoa myyjälle koska vois tulla kattomaan ja seuraavana päivänä oli ostopäätös tehty, siihen sain leiman lämpöanturin vaihtamalla. Kerkesin ajella sillä varmaan päivän kun huomasin kuinka kamala se alaväännötön vaparikontti oli ajaa verrattuna turbokoneelliseen ysisatkuun

Taas aukes nettiauto ja tälläkertaa tuttu ja turvallinen 900 sarja kohteeksi, tuli kateltua ja kyseltyä muutamaa, pari 960 volvoa pisti myös silmään, mutta auton vaihto kaatui budjetin rajallisuuteen. Eilen sain puhelun että olisi tällänen "hiukan huomioo vaativa" turbo 940 myynnissä ja hintakaan ei päätä huimannut, tänään hain sitten kyseisen yksilön pois






B230FK+AW71+1031 akseli. Varusteiltaan aika karvalakki kuten edellinenkin, sähkölasit edessä, ei sen ihmeellisempiä.
Autolle kertynyt ihan kunnoitettavasti kilsoja, 540tkm mittarissa.
Tekniikka v.1
Viking ecotrim korvattu tonin lastulla, garretin t03,
D-nokka vaihdettu t-nokka ajomukavuus mielessä ja 3" putkisto alusta loppuun. Tämä setti tulee kokemaan muutoksia
Tekniikka v.2
-B230FK H-profiiliveiveillä, puristussuhde 9:1
-Lähes vakio 530 kansi D-nokalla
-Ahdin Master Power R6164-12
-Pakosarja jaetulla t3 laipalla omaa käsialaa, 38mm sis. halk. käyristä tehty, sarjassa 60mm kiinahukkis
-3" putkisto alusta loppuun yhdellä kammiovaimentajalla
-2,5/3" ahtoputket
-600x300x76 ic
-Microsquirt V1 ohjaa bensaa ja sytkää, hukkakipinä
-Bosch 1680cc/min suuttimet
-PLX DM-6 + SM-AFR GEN 4 laajakaista
-Bilteman 220l/h tuottava tankin sisäinen bensapumppu
-RE85
Eka penkitys 339hv&427nm 1,6bar ahtopaineella takapyöriltä.