Nähdäkseni tähän topicciin ei ole tullut vielä yhtäkään ET-koneelle sopivaa korjausohjetta, molemmat neuvojat ovat puhuneet FT-koneisesta.
Lohdutan kärkeen, että meitä on kaksi. Mun motroniccikoneinen kuoli laakista kesken ajon ja ei ole sen jälkeen tehnyt kipinää. Sen verta mitä oon tuota sydeemiä tutkinut, niin motronicci pyörittää pumppuja jos sille tulee starttaustieto ja virtaa, sensijaan pyörimistiedossa tai asentotiedossa (molemmat kampiakselilla, ei virranjakajassa) on häröä jos ei tee kipinää TAI sitten vika on ohjausboksissa tahi puolassa. Itselläni on poissuljettu vaihtoehdot risaan boksiin tai risoihin kampiakselin asentotunnistimiin, onneksi kumpikaan anturi ei ole lähdössä siitä telineestään yhtään mihinkään. Nyt siis tuumitaan että mitä tuon kanssa tekis, taitaa olla askin irrottelua ohjelmassa että saa sen koko anturitelineen vek... Kiinnostaa - not.
Muok: voit mitata anturit, vastusmittaus yleismittariin ja molemmat pitäis antaa noin about 1000 ohm vastus kahden nastan välille, muiden välillä ei kuulu olla mitään yhteyttä. Lisäksi voit kytkeä yleismittarin mittaamaan AC-jännitettä (tai millivolttialuetta DC-puolella) näiden kahden yhdistävän piuhan yli, ja startata. Jos saat selkeästi jotakin lukemia, on antureissa jotain eloa, mutta esim mun auton tapauksessa ei silti käy eikä kuku.