Koko akselisto käy suoraan, kunhan muistaa jarruputket. Onko yksi- vail kaksipiirijarrut?
Yksipiiriset= 3-mäntäinen satula, yksi putki.
Kaksipiiriset= 4-mäntäinen satula, 2-putkea.
Levyjarrut käyvät myös vanhempaan akseliin. Rumpujarrukilpi on samalla pulttijaolla kiinni kuin satulan kiinnike, eli koko akselistoa ei tarvitse vaihtaa jarruja päivitettäessä. Helpointa on vaihtaa olkavarret kokonaisina. Jarrutehostin kannattaa laittaa samalla, vaikka etulevyjarruja on ollut ilmankin.
Jos edessä on ollut rummut, täytyy myös takajarrut vaihtaa, koska kyseiset "duoservo"(vai miten lie kirjoitetaan?) jarrut ovat itsetehostavat ja menevät helposti lukkoon ennen etujarruja. Varmaankin tämän vuoksi olet lukenut paineenalentimesta, joka tuli vasta B20 moottorin kanssa, kun etujarrut muuttuivat 4-mäntäisiksi ja jarrujärjestelmä muuttui 2-piiriseksi. Parasta on vaihtaa koko jarrujärjestelmä, niin toimii kuten ruotsinpoijaat on ajatellut. 1965 mallin vaihtui levyjarrut eteen.
Viisaammat korjatkoon.