0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Sainki kuulla että tähän vaihdettu etupenkit, että johtuu varmastikin siitä. Englannin taito niin huono että en ymmärrä tuota että mistä ja miten ne vikakoodit saa sitten nollattua. Jos joku viitsisi vähän auttaa tyhmää
Saisko tarkennusta mistäpäin vikaa etsimään? Ratti on alkuperäinen.
Spiraali paskana? Se on semmonen kontaktikehä ratin alla juuri kuin Mikan sanoi.Riikkari ja bägin virta kulkee sen läpi. Eli jos riikkari mykkä ja SRS valo palaa nii siinä tod.näk vika. Yleensä hajotetaan tietämättä ku esim. ralliratti vaihdetaam autoon. Antaa aika monta vikakoodia siittä. Se löytyy kun purat rattiakselin ympäriltä eka muovit pois ja sitte airpäkki. Ratin sisällä on yleensä koneruuvi mikä pyöritetään reikään joka lukitsee spiraalin paikalleen. sen jälkeen vasta ratin mutteri auki ja ratti pois
Spiraalista ei mene kuin bägin virta, töötti omallaan.(mikäli "riikkari" on töötti?" Omasta oli ne kuparit poikki siellä spiraalin sisällä. Sai juotettua ehjäksi kun purki koko hässäkän. Ensimmäinen spiraali meni harjoitteluun, onneksi oli toinen viallinen hyllyssä