Aika hiljasta ollu tämän projektin osalta mekaanisesti ahinta ooteltu että pääsis jatkaa tänään soittelin proturbolle niin ens viikolla pitäs ahtimen olla valmis. 
No, mekaaninen puoli on "helppo", mutta se Saatanallinen säätäminen
tm on projektin työläin osuus kaikkiaan, sillä saahan jokainen tilattua turbon ja osa saa sen jopa asennettua!

Säätäminen onkin sen asennetun turbon tuoton ulosmittaamista! Huono säätäjä saa samasta setistä ulos 400hv 1000cc suuttimilla ja hyvä säätäjä 600hv samoilla romuilla jättäen turvarajat käyttöön vielä.
Mutta tekemättömänä ei ole tarvinnu olla nimittäin on yritetty päästä tuohon LH:n sielunelämään käsiksi ja hyvästi oon apua sen kans saanutkin KIITOS MIKAN 
Raketti-tiedettähän tämä ei ole, joten ollos hyvä vain!

Jos minä olen kyennyt asioita selvittämään, niin pystyvät muutkin! :hello:
Ainut ero voi olla hien määrässä!

Jota minulla on valunut melkoisesti!

Tänään on sit tullu mentyä kahden koneen taktiikalla tässä yritetty opiskella tuota moates ostrich 2.0 käyttöä va tästähä se pikkuhiljaa homma etenee hiljaa hyvä tulee vai miten se oli

Kevättä ootellessa

No, kyllä se ura urkenee pikku-hiljaa, sillä ahneilla on se sananlaskun mukainen loppu!

Heti just mulle nyt!

Ei vaan toimi, sillä pitää edes ymmärtää mitä on tekemässä, ja siitä se sitten lähtee pikku-hiljaa etenemään ja kun homma avautuu pienen ajatuksen jälkeen, sitä ihmettelee suuresti, miksi se on ollut "vaikeaa".