Kylläpä täällä taas "asiantuntijat" jaksaa loistaa..
Et tu, Brute! 
Syy miksi dumppia ei IMMullisessa LH koneessa kannata edes ajatella on hyvin yksinkertainen.
IMMu mittaa ilmamäärän-> dumppi aukeaa -> sopat menevät sillä hetkellä pirun paksulle. Lambda näkee paksut sopat ja alkaa korjata hetkittäin sopitusta laihemmalle. -> Sopitus päin persausta! Pitkän ajan lambda korjaus menee sitten päin ahteria sattumanvaraisesti, riippuen kuskin ajotavasta.
-> Dumppi ei vaan toimi tässä setupissa.

Henkilökohtaisesti sanoen, on täysin vidioottimaista laskea ilmanputsarin läpi kertaalleen suodatettua ilmaa ulos järjestelmästä.

Painepuolelle laitettu lanka-IMMu on sitten toinen älyttömyys, koska lanka-IMMua ei ole tarkoitettu kestämään painepuolella.
Ja siitä saatava "hyöty" on käytännössä olematon koneen reaktio-ajoissa tms. sillä lanka-IMMun nopeus on alle 5ms, joten se ehtii reagoida 12000 rpm pyörivän koneen jokaiseen imutahtiin.
Btw, paineenmuutosaalto etenee äänen nopeudella, joten kahden metrin mittaisessa putkessa se tieto kaasuläpän avautumisesta ehtii IMMulle siinä samassa 5ms ajassa, joka IMMulla menee reagoida tilanteeseen. Tosin täältä foorumilta tuskin löytyy yhtään elävää olentoa, joka tällää sen kaasupolkimen lattiaan 0,005 sekunnissa.
Jos siirtoa perustellaan koneen reagoimisen herkkyydellä tms. jutuilla, niin
ensiksi kannattaisi säätää se LH oikein, niin loppuu se tarve moiselle pelleilylle!
Jos sitä IMMua on ihan pakko painepuolelle tunkea, saadakseen amis-tuning ääniä, niin kannattaa laittaa sellainen filmi-versio, joka kestää sitä painetta hajomatta. Tosin se vaatii sitten sitä LH2.4:n säätämistä tai LH3.1:n oikein säädettynä.
