TamCar  KKD Motorsport

142 "GT" ´71

  • 87 Vastauksia
  • 23803 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #75 : 26.02.2015, 18:22:08 »
Kiits! 8) aina tykänny kans tosta perhosratista, nyt ei oo niin kova hätä löytää sitä GT-rattia..
Volvo PV&Duett

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #76 : 26.02.2015, 18:27:49 »
Minusta se gt ratti on ruma.
144-70

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #77 : 26.02.2015, 18:39:55 »
No ei se mun mielestä pöllömpi oo, ja vähän niinku kuuluu tohon.. mutta onneksi ollaan samaa mieltä tosta perhosratista :D eikä sellasta gt-rattia oo ihan heti varmaan oo vastaan kävelemässä.
Volvo PV&Duett

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #78 : 26.02.2015, 18:57:33 »
Makuasioita kaikki, omaan 144seen vaihdoin deluxe maskin karvalakki -malliseen. Välillä käynyt mielessä laittaa se takaisin...
Hyvä puoli omassa on että sitä ei ole museoitu.  ;)
Näissä ei ole mitenkään kovat vakuutusmaksut normirekisterissä.
144-70

Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 438
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #79 : 26.02.2015, 19:47:56 »
Se on makuasia sanoi mäyräkoira, kun muniaan nuoli.
On tuo perhosruori noista vakiorateista nätein, on vain niin jäätävän kokoinen.
Niitä GT ratteja on silloin tällöin traderassa ollut mutta hinnat on karaneet lapasesta. Olikohan viimeksi projektikuntoinen sellainen luokkaa 1500 kruunua lähtö... Kaupaksi näkyi sekin menneen.

Neek.., eikun karvalakkimallin maskista saa omaan makuun kivemman näköisen ihan maalaamalla, niinkuin joskus muinoin:


Expressi oli hallussa joskus hurjassa nuoruudessa noin 1985 ja kyllä sillä pelkoa ja kauhua herätettiinkin ;)
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto...

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #80 : 26.02.2015, 19:50:37 »
Juu, isohan se kyllä on!
Komee expressi ollu ;)
Volvo PV&Duett

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #81 : 26.02.2015, 20:07:52 »
On räyhäkäs express.
144-70

Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 438
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #82 : 26.02.2015, 20:13:36 »
On räyhäkäs express.
Ikävä kyllä ollut muodossa "oli" jo yli 25 vuotta.
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto...

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #83 : 09.03.2015, 13:25:26 »
Ihan hirveesti ei oo ehtinyt taas keskittymään tähän, mutta sen verran, että viikonloppuna löytyi "duettonin-veljesten talvipäiviltä" keskikonsoli, joka oli jopa suht ehjä. Sen taiteilin kiinni, ja ehkä tuolla kabiinissa jo kesän viihtyy 8)

Kybin gas-a-just iskaritkin tuli jenkeistä, yllättäen suomessa ne suurimman osan tästä matka-ajasta on viettäneet. Seuraavaksi pitäis niitä asennella, ja alkaa keskittymään Dunloppien entraamiseen siihen kuntoon, että niiden päällekin voi asentaa Dunlopit. Sitten etuspoikkaa väriin ja paikalleen yms..
Volvo PV&Duett

Poissa Pikku-Matti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 198
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #84 : 09.03.2015, 19:47:35 »
Nyt ei pysty, liian hapokasta ...  :)

Pari ekaa ajokorttivuotta tuli 72:lla ajettua, niin ei toi ratti ja pitkä keppi yhdistelmänä kyllä iske yhtään. Mutta tää onkin henkilökohtainen ongelma  :D

Mutta ei hyvä auto tuolla pilalla mene, kunhan nyt vedin pussihousut jalkaan, vaikka niitä välttelen kuin ruttoa.
Born to be wild - paitsi himassa.

Poissa kimisetä

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 438
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #85 : 09.03.2015, 20:28:44 »

Tuohon kruunuksi vielä stereo8 soitin niin vot'.


Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto...

Poissa kalkkis

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 313
  • Budjettipussihousu
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #86 : 10.03.2015, 21:33:15 »
Tuohon kruunuksi vielä stereo8 soitin niin vot'.


Tuon ajan nauhat ovat hifielämyksenä sitä luokkaa että melkein luulisi sun toivottavan vahingon iloista matkaa.

Villen kabiinista - on tyyltä. Nuo mittarit ratin kanssa tekee ilmeen ihan toiseksi. Edelleen noissa penkeissä on se hyvä puoli ainakin amatsooniin vinyylijakkaroihin verrattuna, ettei housuissa ole ihan niin hyvin suolavedessä haudutettuja munia, jos vähänkään pidempää matkaa ajelee aurinkoisena kesäpäivänä.
Wilma: 445 sportswagon w/o sports, Wimppa: Uushankinta 445, Joonas: Amazon budget sport, välillä elvytellen

Poissa Ville K

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 464
  • Oikeissa autoissa on tuumapultit ja kromipuskurit
Vs: 142 "GT" ´71
« Vastaus #87 : 25.03.2015, 20:24:38 »
Tänään löytyi sitten vihdosta viimein se GT-ratti! Tosin, kunnostamaan pääsee tämänkin, eli purku ja halkeamien korjaus, hionta ja ratin maalaus, niin eiköhän tästä vielä ratti tule.
Volvo PV&Duett

 

Samppasport  Futurez