Kyllä siihen kanteen kannattaa seetit tehdä imupuolelle ja noin 2h vievä porttaus, jolla ei kanavakokoa älyttömiä kasvateta mutta virtausta saadaan parannettua pienillä ja isoilla nostoilla.
Kanavan sisäkurvi kannattaa putsata sillä tavalla että pyöreys jatkuu seeti pitopinnalle asti, missään porttauksessa tuohon kansimalliin ei pidä koskea lattiaan, eli älä pirraa muuta kuin pikku rösöt pois.
Ulko kurvista ohjurin ympäriltä pikku siistiminen ja ohjurin ja seetin välinen möykky kannattaisi laskea. Sit jos innostuu voi kanavien välisen seinän teroittaa ja seinistä sipasta pikkusen pois.
Ongelma on siinä että kanava on ajettu liian ahtaaksi seetin ja jako osan väliltä. Virtaus pelkki ainakin tykkää näistä hommista.
T6 kanavassa on porttausvaraa 4mm, joka suuntaan ja vähiten materiaalia on noin 5.5mm kanavan katossa, tuskin suuria eroja on 960 kanteen. Siinähän kanavan katto on vain pikkusen alempana.
Porttausvarat on mitattu T6 kannen mallissa, olen silponut tuollaisen osiksi ja porannut kanavat täyteen reikiä...
Siinä mun käyttöauton kanteen tehty. Moottori on B6254s pohjalle rakennettu.

