Laita ohmimittari napojen 6 ja 7 väliin, ja liikuttele läppää, niin vastusarvo muuttuu läpän asennon mukaan.
Löytyihän sieltä sitten numeroita.

Vastusarvo kyllä muuttui läppää käännellessä mutta ei mitenkään nätisti tai järkevästi.
Musta muovikansi oli liimattu paikalleen jollain silikonilla. Se suostui avautumaan lämpöä ja pintä väkivaltaa käyttäen. Sisuskalut näyttivät minun silmääni siisteiltä.

Liitinpalikka (kuvassa toosan oikean puoleisessa kyljessä) on tuossa vedetty vähän ulos. Liittimestä painuu kaksi nastaa kiinni piirilevyyn (sinisellä ympäröidyt kohdat). Niden kohdalla oli erikoista syheröä. Olisiko liitin ollut löysästi kiinni kuoressa? Yksi nasta painetaan liitinpalikasta pitkällä varrella kontaktiin laahaimen kanssa (punaisella ympyröity). Ja sitten vielä laahaimen nastat piirikortin keraamisella (?) liukupinnalla. Aikamoinen härveli.
Ruuvinreiät piirilevyssä olivat väljät, joten levy oli helppo siirtää uuteen kohtaan.
Putsasin kontaktipinnat, liimasin kannen ja ruuvasin liittimen takaisin paikalleen, ja saatoin todeta moottorin pysyvän taas käynnissä ja kestävän kuormitusta.
Nyt pitäisi vielä löytää syy humppaavalle tyhjäkäynnille. Siinä tarkoituksessa suihkin starttipilottia sinne tänne.

Kierrokset eivät lähteneet nousuun missään vaiheessa mutta asettuivat järkevälle tyhjäkäyntitasolle imusarjan ylimmästä nipasta lähtevää letkua suihkuttaessa, ennen kaikkea ehkä tuota T-kappaleesta vasemmalle lähtevää osuutta.
Löytyisikö jostain hyvä osakuvasto, josta voisi käydä etsimässä osanumeroita ja -speksejä? Esimerkiksi tuo letkussa oleva valkoinen tatti on minulle tuntematon kappale.