0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ps. Tuosta driftaamisesta, niin talvimiitin jääratapäivät olisivat siihen varmaan oivat? Jäällä helpompaa ja nopeudet pienempiä joten useammalla autolla olisi mahdollista kokeilla.
Onko se pomon auto, jonka yläpuolella on kehoitus : "Jäteöljyt"
Khyyllä! Oot sä tarkka.
Varmaan Yesse tai Aero?
Ei ole Botniallakaan ollu sallittua.
O-P, sun postilaatikko on täynnä. Siivoa vähän, niin laitan osoitteen kuvapaketilleEn ainakaan minä, olin meinaan konttitornin rappusilla tuohon aikaan.
Minkätakia olen sitten ollut Botniaringillä kuvaamassa ja katsomassa driftingiä?FRTV Radalle.com Drifting @ Botniaring, Finland: http://youtu.be/lG_oNiZ57H4
Oli kyllä Federaleissa hieman eri pito verrattuna Nokialaisiin! Alustassa muuten kaikki samoilla asetuksilla kuin viime vuonna Alastarolla. Olikohan se toisella kierroksella kun irtosi ahtoletku, onneksi kuulerin päästä lähtöpuolelta niin ei tarvinnut odotella jäähtymistä. Uudelleen kiinnityksen jälkeen pysyi paikallaan. Pääsuoran olisi varmaan päässyt kovempaa kun olisi viitsinyt huudattaa nelosella mutta käyttöauto jne.., ajelin vitosella 3/4 kaasulla Saatiin me sentään loppuvaiheessa ilmeisesti jo rengasta hieman lämpenemään:No just ehti joku alkupäivän pätkä latautua tuubiin, laittelen vaikka tonne showroomiin jonkun hieman onnistuneemman vedon.https://www.youtube.com/watch?v=C8Fkh8wipbs&feature=youtu.be (ei kannata välittää amatöörien lätinöistä joita kuuluu taustalla )
Suurin osa toimikin erittäin mallikkaasti tässä suhteessa, kiitos siitä
Käsi pystyyn virheen merkiksi, mutta perustelin kyllä toimeni
"Kuulehan nyt poika"
On se sallittua kun erikseen järjestetään ja resurssit on kunnossa. Tavanomaisen ratapäivän/ajoharjoittelun yhteydessä ei ole.Botnian radan ylläpitäjä tästä kertoi ihan kasvotusten jutustellessa, että varataan erillinen driftausvuoro ja sitten harjakone pitää olla valmiina putsaamaan radan. Maksaa rahaa, itse asiassa aika paljon rahaa. Pitäisi laittaa sitten erillinen maksu driftaukselle.