Kiitokset vielä kun joillain riittää intoa auttaa meitä aloittelijoita! 
Virrat on vedetty tosiaan akulta, ja pääsulake on ok. Vahvistimen omia sulakkeita en ole katsonut ja ne on sijoitettu vissiin jonnekkin vahvistimen sisälle eli pitäisi alkaa purkamaan koteloa jostain kohtaa että ne löytäisi. Johdotuksetkin pitäisi olla kunnossa mitä pikaisesti tarkistin. Vahvistimessa ei pala mitään valoja, pelkästään linjamuuntimessa palaa valo normaalisti. Vahvistimen ohjekirjassa mainittiin ylikuumenemisen esto mutta ei lähtenyt ohjeiden mukaisesti gainia minimiä kohti säätämällä toimimaan.
Eli subbarista ei kuulu mitään millään volumetasolla ja gain oli noin puolessavälissä kun hajosi 
Ymmärsinkö oikein eli takakaiuttimet voi huoletta liittää takasin ja esim liitoksesta vetää erillisellä kaapelilla linjamuuntimelle johdot?
Ei mitään, ilo vaan jos voi olla avuksi!

Vahvistimessa pitäisi jossain sivussa olla sellaiset sulakkeet, vetämällä lähtee irti. Itse vahvistimen sisälläkin voi olla jotain sulakkeita, mutta niitä nyt ei voi alkaa avaamaan tai muuten takuu raukeaa, eli jos on oikeasti hajalla niin silloin sinne takuuseen.
Olisiko yleismittaria? Vaikka sellaista muutaman kympin Motonetin, Bilteman tms, millä saisiit mitattua jännitteet. Että tulee varmasti +/- napaan ja myös herätteeseen.
Joo voi vetää normaalisti, itselläkin alkuvaiheessa oli niin. Eli oli haaroitettu linjamuuntimelle ja basso sen perässä. Itsellä taisi vain olla etukajareissa, mutta ei sillä väliä. Ainoastaan vaikuttaa sitten auton audio säädöissä jos säätää eteen/taakse asetuksia, niin silloin basso vaimentuu/lisääntyy.
Eli tosiaan sivusta ensin katso ne sulakkeet vahvistimesta, voi olla parikin kappaletta. Ja myös ois hyvä mitata, tuleeko niihen kaikkiin vahvistimen napoihin jännitteet, myös siihen herätteeseen se +12V.