melko varmasti toi kytkin levy jumii kytkin akselille. laatikko pois ja putsaus/voitelu. takapään stefa samalla vaivalla. ja vetereiden stefatkin voi laittaa.
Tuo on todennäköisin vika. Ennen remonttia vian voi kiertää pitämällä esim. ykkönen tai pakki jo valmiiksi päällä. Sitten kytkin (ja jarru) pohjassa käynnistetään.
Tämä myös oma arvaus, on tyyppivika manuaaleissa.
Omassa -03 S60 sama ollut koko ajan (n. 100 tkm, 7v), viime vuosina tosin hieman helpottanut. Paranee vanhetessaan...
Tuo voitelu vaikuttaa niin isolta ja kalliilta hommalta, että pelkästään tuon vian takia en ole korjannut. Katsotaan sitten kun kytkin tulee tiensä päähän.
Ongelma siis pelkästään paikallaan ollessa, liikkeessä ollessa vaihteet menee hienosti.
Itse käytän esim. kolmosta ennen ykköselle kytkemistä, vaimo runnoo suoraan ykköselle ja hyvin on senkin kestänyt :-)
Jos voit elää tuon kanssa, itse en tekisi mitään.