Eilen tosiaan tuli nysvättyä laatikon kanssa hetkinen.
Ensin nappasin turbiinin irti ja valuttelin sieltä suurimman osan öljyistä pois. Teinkö tässä virheen, koska en merkannu turbiinin asentoa mitenkään? Saanko mää sitä enää mitenkään paikoilleen? Yrityksen ja erehdyksen kautta sen saa tietenkin paikalleen

Tämän jälkeen tuli suojailtua kriittisempiä paikkoja, kuten pääakseli, huohotusputki, lauhduttimien lähdöt yms. Ja sitte vaan painepesurilla yli kahdenkymmenenvuoden öljy/paskakerroksen kimppuun. Aikani suihkittua ja tiskiharjalla harjattuani sieltä alta rupes paljastumaan, uskokaa tai älkää, vaihdelaatikko. Tästä ei ole kuvaa, mutta suurinosa varmaan tietää miltä tuo AW71 loota näyttää.
Paineilmalla kuivailin paikat lopuksi.
Tämän jälkeen öljyt pois ja öljypohja samoten.
Ja öljypohjan irrotuksen jälkeen nappasin vielä sihdin irti.


Huomenna jos kerkeis/muistais/viitsisi, niin tekis sen Scandixin tilauksen vihdoin ja viimein..
Ja semmonen tuli vielä mieleen, että kai tuota laatikkoo kärsii tuollei pystyasennossa säilyttää, eikai se siitä miksikään mene? Jos menee, niin se on menny jo

EDIT.
Shiftkitin teko hieman houkuttelis, mutta maksaako vaivaa ährätä sitä täysin vakioon autoon?