Tosiaan eilen saatiin isän kans laitettua vasemmalle puolelle kansi kiinni ja kirittyä siihen asti kun sen ennen lämpimäksi käyttöä voi.
Homma oli melko simppeli, purkuvaiheen kuvista katottiin nokkien merkit/kolot ja kampuran kiilakolot kohdilleen ja eikun vaan niputtamaan.
Jako on nyt todennäköisesti oikein, ainakin keinuvivut on vapaana/kiinni kuten kuuluukin yms. Paitsi imuvenat kantaa inasen verran.

Tänään sitten ensiks napattiin toinenkin kansi samaan tyyliin paikoilleen ja momenttiin. Jakoja tarkasteltiin ja luotettiin muistiin ja valokuviin


Sen jälkeen vanhasta vesipumpusta purettiin se takakansi pois ja 2 viidestä lähti auki eikä katkenneet..
Eli vesipumpun niputus jää ainakin maanantaille koska ranskalaiset tykkää noista M7-kierteistä eikä meiltä sellasia löydy.
Sitten hieman putsailtiin teräsharjalaikalla termarikoppaa, tuota v.pumpun takakantta ja lohkojen väliin tulevaa vesiputkea.
Näiden jälkeen korjailtiin nakutustunnistimien johtojen rikkoutuneet kuoret vulkanointiteipillä. Jos noi ei pelitä, niin täytyy jostain metsästellä uudet.
Muuten ois asennettu toi lohkojen väliin tuleva vesiputki mutta unohdin erään putken jemmaan joka tulee samojen pulttien alle.

Tähän siis päästiin, väkisinkin alkaa hymyilyttämään kun rupeaa koneen muodot/olemus hahmottumaan

Kunhan nyt vaan ei sattus mitään kummallista enää... *kopkop
Huomenna öljypohjaa parilla pultilla kiinni ja moottori pois tuosta pukista trukkilavan päälle, niin on helpompi liikutella ja ei oo niin pahasti tuolla korjaamossa asentajien tielläkään.
Suuret kiitokset isälle kun oli apuna, yksin tehden en olis saanut varmaan mitään noista hommista tehtyä tämän käden vuoksi.