Rengaskulmat on todennköisesti tuota arabicamber luokkaa. Eteen koitan taikoa miinusta kotikonstein hiukan, edes -1,5 astetta olis jo paljon parempi kuin nolla.
Takana tulee olemaan samanverran, mitä kesällä 2011 oli. -2,5 astetta taitaa olla sitäpaitsi pystyin mitä tuonne taakse kunnon madalluksella saa. Jotain -3 ja -4 väliin siellä oli 2011 sitä camberia.
En oo nyt ajellu, tallilla auto seisoo. Luntakin sataa onneks taivaan täydeltä täälläpäin

Seuraavan kerran todennäköisesti tämän kuun loppupuolella pääsee ajelemaan, kun pitää tuoda takasin Iisalmeen maalattavaks yms.
Käyntiin lähtee aina tarvittaessa, jos on pitäny siirrellä.
Nestevuodotkin näyttäis loppuneen, kun kiristeli klemmareita.
EDIT. Tänään tallilla ollessa kasasin tuon kaasuvipu/rullahärdellin ja maalasin sen tangon ja sen kehikon jossa vaijerirulla on kiinni.
Polkimestä hävis väljät, lähes välittömästi poljinta painettaessa naksahtaa myös kaasuläppä auki kuten kuuluukin.(?) Tosin se rulla ei oo "tyhjäkäynnillä" kiinni siinä stopparissa, liekkö sillä jotain merkitystä?? Unohtu vielä kattoo, että meneekö se rulla kaasupohjassa sinne toppariin asti.