Selvennetään vähän kuvilla.
Eli tuon ulkoilmapaineanturin liilan liittimen sekä sen yläpuolella olevan maapiuhan otin irti umpioita asentaessa.
Molemma ko. piuhat oli irti kun autoa koitin käyntiin samaan aikaa olevan pakoputki rempan takia resonoiko putki vielä runkoon.
Noh virrat päälle pääreleistä yksi surisi kokoajan ja kierros mittari heitti heti lukeman 1500rpm.
Ajattelin vähän aikaa että mitäs ihmettä tämä nyt sekoilee. Koitin kaikesta huolimatta että sanooko auto mitään.
Noh eihänse sitten inahtanutkaan ja sitten älysin että ko. piuhat ovat irti.
Molemmat piuhat kiinni ja virrat uudelleen päälle. Tälläkertaa kaikki toimi normaalisti. Rele ei surissut ja kierrosmittari makasi pohjassa.
Auto käynnistyi heti normaalisti ja ajattelin että no ei se mitään että oli varmaan joku ajoesto/puolan maapiuha tai joku vastaava kun sekoili.
Hetken auto kävi ja huomasin että vika valo syttyi. Vikakoodit kaverille lukemaan ja antoi koodin joka näkyy kuvassa.



Jos jollain olisi ideaa mikä tähän tuli niin ottasin vinkin vastaan. Itsellä herää epäilys
onko ulkoilmapaineanturi mennyt rikki kun tuskin se Maffi itekseen menee umpioita asentaessa rikki.
Kun ennen asennusta ei mitään vikavaloa palanut ja kaikki toimi kuin junan vessa.
Tässä kuvaa uusista umpioista kun kuvat kerran on kivoja

Eli ns tuning umpiot kromisella pohjalla jossa oli valmiiksi savukalvot päällä.
Pitkissä sekä lyhyissä xenonit. Sumareihin tulee tälläviikolla kunnon led polttimot jotta näyttäis ehkä järkevämmältä xenonien kanssa.

