katsastus ois edessä, mutta pelottaa lähteä käymään

saattaa olla että joutunee takaluukusta mörön nostamaan sisälle katsastuksen ajaksi, onhan se 100kg aika mötti siellä takana.
eniten mietityttää tuo ratin täristäminen, kone ainakin on käynyt hyvin, mitänyt bensapumpun rele on präkännyt silloin tällöin.
oon huomannut että se täristää myös matalilla nopeuksilla, esim 30-40kmh kun ajelee, niin ratin tärinä on "hidasta" mut liikerata on suurempi mitä 60-80kmh. 100kmh vauhdeissa tärinää ei juurikaan tunne.
sais lumet tulla maihin, niin vois vaihtaa talvikumit alle jos se vaikuttaisi, tuskimpa, silä oon jo etupäähän eri renkaat vaihtanut eikä meno ihan hirveesti parantunut.
lisäksi kutkuttais repiä nui vanhat pensaletkut hittoon ja vetää kaikki uusiksi. biltemasta polttoaineletkua kilometri ja kykkia auton alla kaikki laittaen uusiksi, jättäis turhat huohotukset pois ja vetäis imuletkun ja paluuletkun tankin päälle, loput repis pois.
tankissahan on jokin letkuhässäkkä joka kulkee täyttöputken päälle, se on nyt tulpattu ja tankkaus sujuu ilman sitäkin joten miksi sen tilalle keksisi mitään kommervenkkejä, vetää vain imu ja paluu tankin päälle and that's it.
edit: piti vielä mainita, että soratiellä ajellessa tuntuu että kori on irti ja menee menojaan, varsinkin kun toinenpuoli on soralla toinen mudalla. auto ikäänkuin "ampuu" välillä random suuntaan jota sitten pitää arvioida korjausliikkeen sen mukaisesti. vauhtia noin 50-60kmh mutkaisella soratiellä.
tiiän kyl et kitka kääntää autoa, mut tää on eri asia, jos tienpinta on samanlainen ja ajaa suoraan, yhtäkkiä se sinkoaa kohti ojaa hieman ilman varoitusta. asfaltilla ei ole samaa ongelmaa, välillä ohjaus hakee, mut ei mitään kummallisempia.