Tänään auto välillä kaverin nosturille tarkkailuun. Peräöljyt vaihtui LS aineellisiin. Veikkaan että perässä on kitkalukko sillä jotain töhnää oli tyhjennyspropun päähän jäänyt. Kummia sulattaessa sulanut kitkalevyt samalla.

Kardaanin tukikummia nostin mutterin verran ylemmäs kun madallus aiheutti värinöitä.
Rattiin välittyvä tärinä on jo hetken ihmetyttänyt vaikka renkaat on tasapainossa. Tärinää on ollut noin satasen nopeuksissa. Ei sitä pitkään tarvinnut ihmetellä. Hammastanko tuntuu olevan kuljettajan puolen päästä aivan väljä ja öljyä vuotanut haitarikummin sisään. Pumppu alkanut myös ääntämään ja tehostin öljyä kulunut.
Letkuja on konehuoneeseen taas vaihdeltu muutama alkuperäinen muotoiltu letku on vielä vanha. Bensalinja pitäisi myös uusia pumpulta suutinkiskolle. Joku koittanut puukolla kalvaa letkua irti...
Edessä on 21mm vakaaja, takana 19mm