Aikaa starttiin meneekin muutama tallipäivä odotettua pidempään. Tähän autoon Megan kytkeneellä ei ole kyllä ollut hajuakaan, miten tuon laitteen on tarkoitus toimia ja sähkötyötkin on ollut senmukaiset. On ylipäätään ihme, että tämä on joskus käynyt noilla kytkennöillä. Releiden virtapuoli ja ohjausvirtapuolet on menneet sekaisin, järjettömiä kytkentöjä, huonoja liitoksia yms. No, kun tekee kaiken uusiksi, niin toimintavarmuus varmasti kasvaa. Huvittavin viritelmä oli "jakoblokkina" toimiva 6mm pultti, jossa reikäliittimiä mutterilla kiristettynä, ja tämä vyyhti ei ollut suojattu mitenkään vaan roikkui kojelaudan sisällä vapaana. Ihme, ettei ole palanut koko auto... Bensapumpuille vedetty virta ilman sulakkeita yms mukavaa. Releille ei ollut kantoja vaan perus suojaamattomat abikot ja nekin väärin kytkettynä

No sähkötyöt alkaa olla blakkarissa. Enää täytyy liittää uudet suuttimien piuhat etuvastuksineen paikalleen ja sitten voipi koittaa käyntiin, aika vaan loppui eilen

Pumppujen virrat pitää vielä siistiä ja niputtaa...

Sekä vanhat johdot ja viritelmät purkaa uusien tieltä pois...
