Et ole ainut ketä itkettää. Loppuu oikiasti usko, ja rahat tämän kans.
Oon varmaan maininnu että osia on vaihdettu jo aika liuta...Maffit, egr yms ja sopeuttamiset on tehty, aliapainepuoli on kunnossa, painetunnistin uusi, imuilman lämpöanturi uusi yms yms, katti ei oo tukossa, kun sitä ei enää ole..ja turbo on uusi, tai siis tehaskunnostettu.
Ja ei tosiaan vikokoodeja kuin tuo yksi.Miten muuten tuo, kun imuilman anturi oli oikosulussa, niin voiko se rikkoa jotain ohjausboxia tai vastaavaa?
Omasta mielestä vika liittyy ohjaukseen, tuossa taas tutkein tuota vnt säädintä ja sieltä tulevaa alipainetta, jostain syystä kun kaasua painaa, niin säädin antaa ensin LISÄÄ alipainetta?kun mielestäni sillon se vaan vetää siipiä enemmän kiiinni asentoon.Kun sen pitäisi toimia niin ,että kaasua painaessa sen pitäisi päästää alipainetta pois, jolloin siivet avautuvat.No en tiiä.