Epäilen et taitaa olla letkut nyt vähä väärillä paikoilla
Mihin sen by-bassilta lähtevän letkun pitäisi mennä?
Bypassin ohjaus imusarjaan kaasuläpän jälkeen(moottorin puolelle).
Bypas saattaa aueta liian helposti ellei ohjausletkua ole. Kaasupoljin nostettaessa tulee pässille alipaine joka auttaa pässin avautumisessa. Ajettaessa ahdoilla samassa letkussa vaikuttaa ahtopaine, joka on myös ahtimen painepuolella pässin kalvon takana, silloin pässiä pitää periaatteessa kiinni pässin jousivoima.
Ellei letkua ole, pitää pässiä ahdoilla kiinni vain jousi, joka ei välttämättä riitä... Pässi alkaa vuotamaan ja ahdin joutuu ottaamaan turhan paljon kierroksia ennen kuin haluttu ahtopaine saavutetaan...

Imusarjassa on myös kaksi huohotusaukkoa joiden välillä on nyt letku, aikaisemmin ei ollut mitään, mutta ilman niiden tukkimisita ei käy tyhjäkäyntiä?

Pitäis olla kuva...
Isoja letkupaikkoja imusarjassa on lisäilmaventtiilin letku ja jarrutehostimen letku.
Lisäilmaventtiilille tulee ahtoputkesta letku ja venttiililtä menee imusarjaan kaasuläpän jälkeen letku.
Kampikammion huohotuspömpeliltä tulee iso letku ahtimen imupuolen letkuun ja muovihaarasta venttiilikopan reunan kohdalta siitä samaisesta huohotuksesta menee pikkuletku imusarjan nippaan kaasuläpän jälkeen.
Ahtopainemittarillehan lähtee myös pikkuletku kaasuläpän jälkeen.
Bensanpaineensäätimelle myös pikkuletku.