Tänään olin hiukan rassailemassa taas.

Otin vielä kerran jakajan irti ja purin sen. Alipainekalvo oli ehjä ja keskipakolinkut liikkui hyvin. Putsailin ja rasvailin jakajan. Jakaja nippuun
Öljypumpulta tuleva apuakseli paikalleen ja ratas oikeaan asentoon

Kuuluuko tuossa nyt olla ykkönen vai nelonen yläkuolokohdassa?
Tuon jälkeen taas lamppu kouraan ja ihmettelemään

..
Aloin epäilemään jo että lampussa jotain vikaa tai sitten en nyt vain tajua jotain.
Auto käy parhaiten tyhjäkäyntiä kun lampun strobo ruuvattu näyttämään ykk kohtaa ja lampun mittarissa ennakkoa lukee 40°. Voikohan tuo lampun 'mittari' näyttää väärin? Tuossa kohtaa oli jakaja taas käännetty "tappiin" myötäpäivään jolloin öljykuppi otti lohkoon kiinni.
Jos jakajaa kääntää yhtään vastapäivään niin auto sammuu eikä starttaa.
Miten voikaan noin yksinkertainen asia olla noin hankala.
