HD:tähän se vehje ei ollut nähnytkään kuin ehkä parkkipaikalla ohimennen, Suzuki se oli mutta kuitenkin. Ja kai se olisi saatu työnnettyäkin käyntiin vaikka kuski vähän epäilikin, tosin ymmärrän sinänsä että epäili kun taisi olla meitä molempia pään verran pidempi...
No, noista custom-pyöristä tiedän/tunnistan yhtä hyvin/paljon kuin näyttelijöistä, joista tunnistan kotimaisissa Uuno Turhapuron, ulkomaisista Chuck "voittamaton" Norrisin, James T. Kirk:n ja Steven "Mä oon paras" Seagal:n.

Mutta asiaan.... Tai jotain!

Käyntiin me olisimme sen työntäneet kevyesti kaksistaan, vaikka se kuski olikin "pikku-mies" meidän rinnalla!

Tai siis me olimme yhteensä puolet hänestä, mutta sisua ja teknistä osaamista meiltä sitten löytyykin parin jättiläisen edestä!

Ja kyllähän yksi kustomi liikkuu siinä missä tukki-puukin! Jos ei muualle, niin sinne jokeen päin ainakin!

HD:ssä on jostain -48 - 9X vuosimalliin samat sähkökaaviot!

Olihan siinä toisella puolella näitä nykyversioita mutta takavetosedanit on tosiaan aikamoisia harvinaisuuksia. Tiedä sitten mistä johtuu kun niitä on kuitenkin joka mallisarjassa tehty enemmän kuin farmareita.
Samaa olen minäkin ihmetellyt, vaikkakaan en ääneen!

Kaipa niitä on romutettu ahkerammin aikojen saatossa erilaisten vamma-mekanismien kautta, kun nuo farkut eivät tiettävästi ole nuorison suosiossa olleet, edes hintansa puolesta!