Auto on vuosimallia -89 ja jälkeenpäin ahdettu.
- Vakio turbon pakosarjalla ja ahtimena volvon vakioahdin Mitsu TD04H
- Välijäähy 940
- Männät b230fk
- Ruiskuna toistaiseksi täysin vakio LH2.4
- Kytkinlevy ja asetelma on turbo mallista
- Tietysti lisämittareita autogaugen öljynlämpömittari, seossuhde ja ahtopainemittari.
Tuossa muutama kuvia koneremontista täytyy lisäillä vielä kuvia autosta muutenkin



Nuilla palikoilla auto toimi normaalisti 0.4bar tienoille mutta puolessa baarissa bensa loppuu kesken. Sitten kokeiltiin, että jos bensanpaineita nostamalla oisi vähän voinut avittaa. Mutta bensanpaineita nostamalla ei saatu autoon muutakun (joku) vika! Vedot katosi aikalailla. Tulpat vaihdettiin ekana, koska olisi voineet mennä säädettäessä. Puristuksetkin on tallessa! Bensapumpun vaihdoin, koska sekin äänsi mutta ei vaikutusta.
No auto oli seissyt nyt tuossa muutaman viikon. Tänään jaksoin jopa käydä taas kokeilemassa. Normaalisti käyntiin -----> tyhjäkäynti vähän epätasaista niinkuin viimeksi. Olin ottanut autosta takapenkit irti ja benapumppu äänsi taas! Voiko vika olla siirtäjässä joka ilmeisesti sijaitsee tankissa!?! siirtäjä paska ---> pumppu huutaa tyhjää?
Ompa hauska lukea vanhoja räpellyksiä

Mutta tässä kuitenkin päivitystä
6.7. 2016
- lohko std b230 FK:n männillä/ kansi vakio imusarja kohdistettu ja vähän avarreltu
- vanha pakosarja jossa Mitsubishin TD04-19T
- Parempi välijäähdytin
-sytkä ja bensalastu
-turbon suuttimet
-vielä vakio IMM
Näillä ylti penkissä 1,1bar 230hp 400nm
1,1bar jälkeen loppui bensa kesken