Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Moottorin vaihto 850-10v->20v

  • 3 Vastauksia
  • 2006 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa eero105

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Moottorin vaihto 850-10v->20v
« : 27.04.2015, 02:27:01 »
Olisi harkinnassa laittaa öljyä kuluttavan 10v-koneen tilalle 20v-mylly. Mitä tulee ottaa huomioon ko. vaihtoa tehdessä, ohjainboksi..? Hyväkuntoinen 10v kone kiinnostaisi myöskin jos jollakin sattuisi sellainen olemaan. Ei viitsisi ruosteetonta ajoneuvoa vielä hylätä...

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6660
  • Global alligator
Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
« Vastaus #1 : 27.04.2015, 08:58:38 »
Sanoisin näin nopeasti että tosiaan se boksi ja moottorin johtosarjat niin pääsee helpoimmalla. 10V on imuilman lämpömittauksella ja 20V ilmamasamittarilla.
En ole tuota tehnyt mutta tuollaiset asiat nyt nousivat mieleen.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
« Vastaus #2 : 27.04.2015, 18:46:43 »
Pakosarjaa en kannata unohtaa jos ei koko putkistoa meinaa uusia samalla. ::)

Lisäksi vuosimallista riippuen kaikki on selvittämisen takana.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2015, 18:51:23 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa dneproshin

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1640
  • Innokas käyttöautoilija
Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
« Vastaus #3 : 27.04.2015, 19:30:25 »
Tuolla aikaisempaa keskustelua aiheesta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=42663.0

 

Futurez  Kulkukoira