412tkm lähestyy. Vikavalon logiikka on kyllä outo tuon egr vian takia. Välillä palaa, välillä ei.

Yleensä kyllä aamulla kun kylmänä lähtee liikkeelle niin sata varmasti syttyy. Sit lämpimänä saattaa pysyä pitkäänkin poissa.
Sen olen tästä huomannut että kahteen edelliseen verrattuna tää ei lämpiä lainkaan niin nopsaan kuin ne. Lämmöt kyllä nousee normaaliin? eli puoleenväliin. Vai pitäskös sen mennä pikkasen ylikin? Lämmintä puskee sisälle kyllä kivasti.
Seuraavaks onkin vuorossa sisävalojen leditys. Jalkatiloihin laitoin jo tavalliset ledit jolloin alkoi säätöautomatiikkakin toimia reilusti. Sisävalot kirkastuu kun peruuttaa hämärään talliin päivänvalosta.

Pitää oikeen seurailla kun muistaa miten tuo reagoi. Mittaristosta onkin aikasemmin huomannu tuon toiminnon mutta nyt vieläkin selvemmin. Vaikuttaisiko tuo polttimon vaihto sellaseen?