Kansi irti. Ei se kannentiiviste vuotanutkaan öljyä. Venakoppa senkin edestä. Kannentiiviste on ehjä mutta aika kulahtaneen näköinen joten ei harmita vaihtaa.

Imuventtiilit on puhtaat, pakoventtiilien varret on kiiltävässä öljymönjässä. Sieltä ainakin ohjurikumit on vuotanu.
Sylintereissä ei ole kynnellä tuntuvaa kynnystä mutta hoonausjäljet ei ihan uuden veroiset ole.

Mitä raati sanoo 260tkm mittarilukemasta? Näyttääkö tuolta vai joko tällä on 400tkm rullattu?
Putsaan karstat ja laitan atf öljyä sylintereihin liuottamaan männänrenkaita. Huomenna koneistamoon vaihtamaan ohjurikumeja ja venttiilien kuntoa tutkimaan.
Jakopää on vaihdettu rullineen mutta vesipumpussa pieni välys ja tihkunut nestettä. Se pitää vaihtaa.
Ja kannen takapäässä olevan lämpöanturin liitin ei irronnut sovinnolla. Johdot meni poikki joten siitä yksi askare lisää.