Sylinterit ja männät putsasin. Kaikista sylintereistä valahti tänään atf läpi kertaheitolla

. Mäntien päällä oli paksu karsta kerros joten ne rapsuttelin puhtaaksi.
Lämpöanturin johtoihin juotin uuden liittimen.
Suuttimien o-renkaat uusin. Vanhoissa olikin pieniä halkeamia.
Imusarja on konehuoneessa valmiina. Laitoin vielä vanhalla kaasuläpällä. Kokeilen uutta kun testilenkki on ajettu.
Kanteen ruuvasin osia kiinni ja ja ja...
Vesipumpun otin sittenkin väärän. Olikin kapeammalle 23mm hihnalle. Huomenna hakemaan 28mm hihnalle sopiva.
Moniurahihnan kiristimeen laitoin uuden laakerin. Vielä on ruuvit laittamatta kun nappasin näköjään M4 muttereita M5:sten sijasta

Nokka-akselien stefat pitäisi vaihtaa eli nokkapyörät pitää käyttää irti. Vissiin kannattaa vain merkitä hyvin, pyörät pois, venakoppa kiinni ja lopuksi hihnapyörät takaisin?