Samppasport  Futurez

960 -95, Toinen yritys. E85!

  • 679 Vastauksia
  • 149706 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #615 : 03.02.2017, 22:08:48 »
Teoriassa voisi olla. Mutta itselle on helpompaa juottaa johtoja yhteen kuin lisäillä pinnejä.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #616 : 03.02.2017, 22:17:03 »
Teoriassa voisi olla. Mutta itselle on helpompaa juottaa johtoja yhteen kuin lisäillä pinnejä.
Siis eihän siinä muuta tartte tehdä kuin lisätä yksi pinni ecc:hen kiinnitettävään liittimeen, senkun vaan napsauttaa ???

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #617 : 03.02.2017, 22:44:53 »
Se pinni pitää käydä hankkimassa :D.
Onko siitä muuta etua kuin että puhallus olisi ykkösnopeudella vaikka olisin unohtanut isommalle?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #618 : 03.02.2017, 22:55:09 »
Se pinni pitää käydä hankkimassa :D.
Onko siitä muuta etua kuin että puhallus olisi ykkösnopeudella vaikka olisin unohtanut isommalle?
No ei oikeastaan sen lisäksi että siitä tulee  vähän niiku tehtaalla tehty :D
Katselin kuvia niin olikos tässä ilmastointia muuten ollenkaan ???

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #619 : 03.02.2017, 23:05:45 »
Ei oo ei. Karvalakkimalli nahkapenkeillä ja kattoluukulla.

Mutta kaikki käyttökytkimet taitaa silti olla sähköisiä eikä esim suunnanohjaus alipaineella. Voisihan sitä pinni vitosta kokeilla. Sehän saattaisi säätää lämmön kuumalle jos on unohtunut.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #620 : 05.02.2017, 12:58:26 »
-20c kelejä tulossa joten muokkasin tt thermon letkut lisäten takaiskuventtiilin.


18klemmaria ja nippusiteitä. Hyi helv mikä räpellys :D.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #621 : 05.02.2017, 13:26:22 »
Mutta sisätilan lämpö kasvoi :). Nyt työnti 2500rpm saman mitä ennen 4000rpm ja taasen kovilla kierroksilla polttavan kuumaa.

Ehkä evo 3 on siistimpi. Tällä pärjätään tämä talvi.

-6c näyttää lämpömittari ja kolmannella starttauksellä jäi käyntiin ilman lämmitystä. Nyt tankissa on noin 5% 98:ia jäljellä.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2017, 13:35:39 kirjoittanut Huikkoster »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #622 : 05.02.2017, 14:12:59 »
Tuo TT-thermo menee varmaan moneen etuveto-asennukseen nätimmin, mutta tässä kun ei prkl. mahdu alkuperäisen kennon letkun paikalle, niin joutuu tuollai kierrättämään hirveän virityksen saattelemana?

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #623 : 05.02.2017, 16:15:00 »
Saisi tän fiksumminkin eli paisuntasäiliön ja koneen väliin. Jollakulla oli näin ja toimii. Mutta minä haluan sisäkennolle parhaan lämmön tt thermolta jotta ikkunat voi sulattaa ennen lähtöä.

Tankilla käyty taas. 14,1l/100km. Aika runsaalla kiihdyttelyllä, ja pitkillä tyhjäkäynneillä ennen lähtöä.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2911
  • "Noku mä haluan"
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #624 : 05.02.2017, 17:23:54 »

18klemmaria ja nippusiteitä. Hyi helv mikä räpellys :D.

Vetää kyllä kovimmankin pantenttitehtailijan hiljaiseksi.. :o


:D

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #625 : 05.02.2017, 17:49:36 »
Kun ei löydy valmiita osia niin palapelihän tuosta tuli ::).

Siis t-mallista letkujakaan ei ollut siellä mistä kävin kattomassa.  Niillä ois saanut liitosten määrän pienemmäksi.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #626 : 06.02.2017, 19:21:24 »
Huvittaisi huomenna yrittää saada volvo käyntiin ilman lämmitystä, nyt jo -17c. Onko toivoakaan? :D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #627 : 06.02.2017, 20:10:43 »
Paree olla hyvä akku... Kai se voi syttyäkin, etenkin jos tankissa on edes haju bensaa mausteena.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #628 : 06.02.2017, 20:15:17 »
Aamulla ilman lämpöjä tulille! Voin päivystää unisena 25km:n päässä. ;D

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 -95, Toinen yritys. E85!
« Vastaus #629 : 06.02.2017, 21:26:18 »
Katsotaan :D. Nyt ulkona -18c ja auto seissyt yli 5h. Lähti ekalla. Eli uskaltaa käydä pidemmälläkin kauppareissulla.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo