0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Eikö nämä vanteet sopisi tosi hyvin tähän S60:seen? http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=11997.0
Sopis. Mutta aika kalliiks käy tuommosille ostaa kesärenkaat.
Nostellaans tätäkin aihetta hieman ylös, kun on hitusen kysyttävää. Etuvaloissa olevan tumman kehikon irroittamisesta. Tarkoituksena on varmaankin maalailla siis tuo tumma kehikko etuvaloista, joten onko tosiaan irroitettava itse etupuskuri ko. operaatiossa ennen kuin pääsee valoihin käsiksi ja saa kehyksen irroitettua, ja mikäli näin on tosiaankin, saiskos tähän hieman neuvoa? Tarviaako nostella nosturille, vai onnistuuko omalla kotipihalla?
Puskuri pitää ottaa pois että saa valot irti. Onnistuu pihalla. Puskurin suojalistat irti kampeamalla löytyy 2kpl pultteja, puskurin päädyistä pitää ruuvata torx ruuvit auki ja työntää eteen päin jotta lukitus aukeaa. Konepellin alta löytyy 6kpl nastoja maskin kohdalta pellin ja puskurin saumakohdasta jotka avautuu painamalla keskiosa alas. Myös puskurin alareunassa auton alla saattaa olla. Ja tietty jos puskurin kantaa kauemmas pitää ottaa sumuvalojen johdot ja lohkolämmittimen johto irti.Tuliko riittävän selvästi? Voin ottaa myös kuvia ja tehdä kuvien kera irrotus ohjeet. Alfamerin opas on kätevä autojen kans
Näin arvelinkin... Kiitos, ohjeet oli riittävän selekeet, tokihan jos haluat ja voit, niin ainahan kuvalliset ohjeet on paikallaan - kertoo usein enemmän kuin tuhat sanaa, etenkin tällaisessa operaatiossa! Mutta ne kerkeää ottamaan, sillä urakointiin olisi tarkoitus alkaa hieman keväämmällä, mahdollisesti erään toisen projektin yhteydessä.
Minäpä väkertelen ne kuvalliset ohjeet ku kerkeän Edit: Nyt löytyy ohjeet täältäEn viitti linkata kuvia tänne auki. Ja kysyä saa jos jotain epäselvyyttä kuvissa
Puskurin irrottaminen tässä projektissa on se pienin homma. Umpioiden lasit ovat tosi tuimalla liimalla kiinni. En tiedä auttaisiko jonkinlainen lämmitys, mutta kylmiltään jos alkaa repimään lasia irti, niin tulee silppua ja sirpaleita ihan varmasti