nostettiin eilen kone halliin ja alettiin katteleen mitä se on syöny.
hieman levolla olevan näköinen kyljellään.

mikäköhän kytkin? myyjän mukaan laplanderista?

kone heräteltiin pystyyn niinku kuuluukin. huomaa taustalla solmu ekspertti työntouhussa.


venakoppa svidduun ja tämmöstä löytyi.

jakopään tarkistusta.


kannen purkua lisää.

kukkopojat.

kukkopoikien alla oli prikat lasketun kannen takia.

kantta laskettu jonku verran, noin 3-4mm.

pakoventtiilit ei taida olla normaalit


imuvenat taitaa olla ainoastaan e koneessa 44mm?

ettei kaikki olis niin siistiä löytyi tämmönen ylläri.



illalla purettiin vitutuksissaan lisää ja todettiin ykkösen mäntä ainoaksi hajonneeksi männäksi.
13mm veivit oli paikallaan.
nokka nyppästiin pois ja sieltä löytyi s nokka. taas alkoi naurattaa.
vaihtelevissa fiiliksissä ollaan menty moottorin osalta.
ensimmäisen ylikoon mäntää saa tarjota jos on joutilaita.
tämmöstä saissea täällä.