KL-varaosat  Race.fi

Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon

  • 469 Vastauksia
  • 201028 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5555
  • Volvo V70
Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Vastaus #465 : 19.04.2025, 14:50:59 »
On kyllä härski laite..
Toivottavasti tänä kesänä on parempi onni vartilla.
Harrastekäyttis: Volvo V70 2,5T geartronic 2007

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1543
  • www.vrcf.fi
Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Vastaus #466 : 20.04.2025, 12:07:17 »
Sanoisin että amazonin huomattavasti parempi väri valinta  O0 onko jo tiedossa milloin eka testiajo

Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Vastaus #467 : 22.04.2025, 18:39:28 »
Kiitokset kehuista. Kaikille tuo väri ei näytä maistuvan. ;)

17.5 Ajetaan Pudasjärvellä jos vain vehkeet ehjänä. Napadyno vielä ennen tuota, niin mitä vaan voi tapahtua.

Tässä vielä muutama kuva kun kaikki paikallaan, tai lähes kaikki. Pakoputken kehys puuttuu vielä.












Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Vastaus #468 : 22.05.2025, 22:44:00 »
Napadynoon ei saatu autoa kiinni, kun taka-akseli oli liian syvällä, joten dynossa ei päästy ajamaan. Lauantaina käytiin Pudasjärvellä testaamassa ja auto tuntui toimivan hienosti. Taisi mennä heti ensimmäisen kaasu pohjassa ajetun vedon 10.5s ja +220km/h sutien. Paikaltaan lähtee nyt hyvin, mutta pito irtoaa kun keula tulee maahan. Ihmetystä aiheutti kokoajan laskeva loppunopeus ja loppupäivästä ilmennyt voimanpuute burniksessa. Muutamasta hyvän tuntuisesta lähdöstä ei saanut aikaa jostain syystä joten parhaaksi jäi tuo 10.4s, joka oli toiseksi viimeinen lähtö. Viimeiseen lähtöön kävin ahtoruuvilla. Tässä lähti pito täysin irti loppupäässä ja kun  painoin uudelleen kaasun pohjaan, koneesta kuului paha kolina ja sammui siihen.  Veivihän sieltä meni poikki ja syykin selvisi öljypohjan irrotuksen jälkeen. Veivin laakerit särkynyt 1 ja 2 sylintereistä voitelun puutteeseen. Ykkösen kanki poikki ja kakkosessa kaula sinisenä. Kaksi muuta lähes ok. Ilmeisesti ei oikein saa öljyä kun keulii. Runkolaakeripukkeja en vielä avannut, mutta jumissa tuntuu olevan, tai pyörii se metrin vääntimellä. Taisi löytyä syy voiman puutteeseen.

Tänään kippasin sirtuunahapot tuohon varalohkoon. Huomenna betonit sisään. Mäntiä ja veivejä pitäis taas tilailla.  ::)























Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1543
  • www.vrcf.fi
Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Vastaus #469 : 24.05.2025, 10:46:49 »
Hienosti keulii :) tuli mieleen tuosta voitelu ongelmasta että onko niin että laakerivälykset liian tiukat ja sen takia katoaa paineenalla öljykalvo

 

Proturbo  Autodiagnoosi