tämmöinen ohje löytyikin tänä aamuna , eilen en tiennyt uskaltaako sille virtaa antaa kun purin sen ja putsailin,kokeiltava tänään virran kanssa niin on viisaampi

. se jäi mietityttämään kuuluuko tuo kara olla tuossa kohdassa että, kun jousta vetää niin vasta sitten kara sulkee täysin reiät ettei päivä paista läpi. liikkuu 2-3mm . KUva olis kiva ,kun luulen että ei kukaan ymmärrä mitä selitän

(miksun) ohjeet
Se nokka-akselin säätösolenoidi joka on siinä kannen päällä lähellä sitä pyörää voisi olla hyvä myös puhdistaa, uusi tiiviste volvolta -> irroita solenoidi
Valmistele sopivat johdot ja liittimet, joilla saat kytkettyä solenoidille +12V jännitteen ja maan ilman oikosulun vaaraa.
Anna solenoidille sähköä ja tarkasta, että kara sielä sisällä liikkuu, älä pidä jännitettä kerrallaan kaukaa, vaan ihan vain naksuttelet
Täytä solenoidi alapuolen rei'istä jollain liuottimella ja naksuttele solenoidia +12V:llä, kaada liuotin pois ja laita uutta ja tee tätä muuta kerta, laita seuraavaksi laita jotain rasvanpoistoainetta, esim. jarrucleaneri, tinneri tms. ja puhdista loputkin moskat ja liuottimen jäänteet pois.
Puhalla paineilmalla kuivaksi
Laita öljyä sisään ja naksuttele taas muutama kerta, kaada ylimääräinen öljy pois.
Asenna solenoidi uudella tiivisteellä.