Mulla oli tuota myös ja koodeista löytyi yhden pytyn misfire. Vaihdoin uuden puolan ja varmuuden vuoksi suuttimenkin ja alkoi toimia normaalisti.
Tämä oli minun ensimmäinen veikkaus,mutta kun nuo testerit on keksitty ja tuota solenoidia herjaa niin siihen kai se olisi uskottava.Helppoa tietysti kun laittaisi uuden solenoidin ja katsoo mitä tapahtuu,mutta joskus oli samanlainen oire T4:ssa tosin vika oli aina samanlainen 4000 kun tuli kierroksia vedot loppui siihen ja alkoi röpötys siniseltä tulppaa ja puolat. innolla osat kiinni ja testaamaan sama röpötys

ajattelin vielä uhrata 30e tulpanjohtoihin ja vika poistui

ja siksi menin ensin hakemaan puolat kun niissä näkyi minusta halkeamat ja luulin vian olevan niissä. ei oo heitellä tällä hetkellä monia satasia testailuun.
Niin eihän se vikavalon palaminen ikinä normaalia ole ,mutta tuo villkuminen oli minulle uutta.
onko sulla pasi nyt siis kaksi solenoidia jo kyrvähtänyt,onko ollut uusia vai purkaamolta?hinnat näyttää olevan 100e hujakoilla käytetytkin. Uudet 150 dollarin +- 30. toimiiko se sinun auto jos ajat piuha irti ei siis tietysti normaalisti mutta pystyykö ajamaan?
Tiistaina pääsee volvon omaan merkkipajan testeriin vielä varmistamaan asiaa ,nyt sain vika valon palamaan mutta kun tulin koti pihaan annoin pari kertaa täydet kierrokset ,auto siis toimi normaalisti kun vetäisi nilkan suoraksi eikä tullut mitään pätkimisiä. auto sammuksiin ja taas käyntiin vika valo ei enää palanut. Eli olisiko yritettävä saada syttymään tuo vikavalo tiistaiksi ? että varmasti sulkisi pois tuon puola asian jota kyllä itse kovasti epäilen syylliseksi ja puolahan sytyttää vika valon.