Täällä lähtee kans lämpimällä flektit hurisemaan kun laittaa latinkiin. Itsellä kun oli ilmastointi sökönä ja ajoakkua n. 15km jäljellä niin teki tuon ettei alkanut lataamaan ja huristeli flekteillä 12V akun tyhjäksi (toki se akku oli myös aika valmista tavaraa, oli vuotanutkin jo hieman). Tästä sitten käynnistysyrityksellä kaikki mahdolliset viat päälle ja lavetti kyydillä huoltoon. 12V akku ja ilmastoinnin kompura vaihtoon ja taas ajoa... Sinitiskillä sanoivat ettei ladannut koska 12V akku oli mennyttä, itse epäilen myös hellepäivänä ajosta latinkiin ja kompura rikki yhdistelmää osasyylliseksi kun ei saa jäähdytettyä hybridiakkua, tiedä sitten... 
Onkos täällä kuinka moni harrastanut ns. asiointilatausta? Toimiiko normaalisti? Itsellä tuntuu olevan hankalassa löytää toimivaa laturia... Ainakin 10 asemaa on nyt tehnyt sitä että lähtee lataamaan, mutta katkaisee heti, kuulee ihan kun aseman releet naksuu päälle-pois. Muutama asema tehnyt sitä että lataa n. 15-20min ja sitten loppuu, asema ilmoittaa punaista (virhe) ja auto keltaista. Piuhat irti ja takasin kiinni niin homma jatkuu... Yhden paikan tähän mennessä löytänyt jossa ongelmitta ladattu yli tunti. Mukana tulleella normipistokelaturilla homma toimii normaalisti. 
Mulla loppui 12 V akku keväällä ja auto "heräsi" henkiin, kun laitoin latauspiuhan kiinni + odottelin hetkisen. Auton moottorin pakotin päälle, jolloin akku sai latausta sitä kautta. Tästä Volvon mekanikko mainitsi minulle eli ehdotti, että ajaisin edes kerran viikossa moottorilla.
Mun auto ei käytä esilämmitys/jäähdytystoimintoa (Suorakäynnistys) ilman johtoa. Jos johto on ollut yön yli kiinni, niin esilämmitys ei lähde valikosta päälle. Irroittamalla johdon ja kytkemällä sen takasin, niin esilämmitys toimii valikosta. Ajastamalla se taas toimii vain, kun johto on kiinni.
Kaupan latauspisteistä Citymarketilla en ole onnistunut lataamaan. Prisman ja Lidln latauspisteissä kaikki toimii, ainakin tällä Jyväskylän pohjoispuolella.