AEM:n laajakaista kytketty, huomenna luultavasti kaverin tallilla piipahtaa hitsaa holkki pakopötköön....
Ihme pyyntöjä/vaatimuksia hovi(LH 2.4)säätäjältä tuollaiset "laajakaistalla olisi nopeampi ja kivempi säätää..."

Ei se kovin surkeasti näilläkään suuttimilla ole toiminut... 407hp 535d:n rinnalla pysyy suljetulla, perävälitys vain loppuu kesken.
Nyt on laajakaistaa hyödynnetty!
Pääkorjauskartta uusittu suutinten vaihdon myötä ja tulipa iso koettu yllätys miten paljon kartta muuttui lopultakin!
Taas jälleen puliveivattua mikattua dataa
tm oleva syy, miksi en tee bulkkilastuja!
Eihän se katiska mihinkään vedä, sillä seisovalla kilsalla aikakin on huvittava 26,2s , loppunopeuden ollessa hikiset 202km/h. Minä sentään pääsen mahtavan valtavaan 176km/h nopeuteen ja olen vain 3,2sek hitaampi!

Vartillakin pitelen perää "pikkaisen" (14,5s/161km/h vs. minun 15,7s/146), mutta huimin ero syntyy 60-120 ja 80-120km/h välillä. Minä vedän 7s/5,2s ja puliveivari vetäisee sen 5,2s/3,7s aikaan.
Olen
melkein kunkku 202m matkalla (10,3s/118km/h vs. 9,5s/129km/h)

Täydellisen woimaton wiina wehje, kun ei jaksa neloselle vaihtaessa sutia!

Oikeasti tuosta 50km/h nopeudesta eteenpäin minua viedään kuin litran mittaa....
Nimittäin sutiminen verottaa aikoja todella rajusti liki kaikissa kerrotuissa arvoissa!