Jäähdyttimen kävin noutamassa. Huomasin, että vuotaa vähän askiöljy jäähyn putki (varmaan kun edes takasin runkattu askeja)...
Öljy vähentynyt askissa niin ulina ei kuulu enään kun paikallaan ollessa/liikkelle lähtiessä.

Manualisointia miettinyt kovasti... Siinäkin 5-6 vaihtoehtoa:
1. M90
+ Helppo sovitus
+ Halvin
- En kestä sitä resonanssia mikä siitä lähtee
- Tuntuu suurinosa olevan "myydään kaverilta, en ole koittanut, kai tää on hyvä" kuntosia
- Ei varaosia
- Heikoin
2. Supran R154
+ Välitykset
+ Tehon kesto
+ Varaosia
- Sovitus (kytkinkoppa ja kardaani)
- Hinta
3. Bemarin 5v
+ Halpa muutoksineen
- Suora 5 vaihde (3 perävälityksen mikä ruotsista 700e!! + shimmailua jne jne)
4. Bemarin 6v bensasta
+ Toimisi jo olevalla 3.73 välityksellä
- Kallein aski
5. Bemarin vanhempia 265 vai mitä olikaan askeja
+ Adapterilaipalla kiinni
+ Välitykset
+ Ilmeisesti varaosia saa
- Kardaani?
- Kalliita
- Aika pirun vanhaa askia (80luvun puolivälistä), ajettu paljon
- Alkaa olemaan harvinaisia
Lisäksi vielä:
+vauhtipyörä
+kytkin
+polkimet
+kardaani
+laatikon tukea
jne jne
2000€ ei taida riittää?
6. Luultavasti jos vielä yhden AW30 koittaisi kun pääsisi rahoihin, se kun vain sen 100-250€ kokeilu tähän konkurssiin.

-Askissa ei ole muita ongelmia mekaanisesti kuin ulina
-Sähköisessä puolessa koodissa virheitä (kovasti päivittää kun kertoo vain niistä)
+ PK-seudulla ruuhkissa automaatti on kyllä käyttiksessä miellyttävä... Tämä kuin vain on käyttis.
