Ennemmin GTX3071R jos pitää kuulis olla ja haluaa ahtimesta maksaa hunajaa.
Tossa on järkevämpi imu pakosiipi setti. 76nen on aika laginen verrattuna 71seen ja ei tuo paljoa lisää isommalla kompuralla. GTX35R sitten seuraavaksi jos ei noi riitä. Holsulta HX35 on vastaava 71sen ja 76sen kanssa ja HX40 sitten 35R kanssa. 
Mä en ihan allekirjoita tuota että 76 olisi laginen 71seen verrattuna. Tullut säädettyä monta nissania (1.8 ja 2.0 moottoreilla) joissa gt3071r, tuntuu työntävän 1.6-1.8 barilla neljänsadan kaakin molemmin puolin, kymmenen heppaa suuntaansa. Viime kesänä kävi yksi 2.0 motilla (avaamaton) oleva kampe jossa oli gt3076r, itsekkin odotin että olisi ollut laginen, vaan toisin kävi.
Kadulla töynsi tuon piikin neljään tonniin, eli penkissä hitusen heikommin herää (inertia). Huipputehon kohdalla reippaat 1.6 baria ja 447 hevosvoimaa. Ja nyt on turha lähtee saivarteleen mistään tehopenkkien eroista, mitattiin säädössä sisäänmenevää ilmaa, jota sitten vertailin muihin vastaaviin kamppeisiin. On teho ja sisäänmenevä ilma linjassa toisiinsa nähden.
Niinkuin käyrästä näkee, ahtopaine lähtee laskuun yläkierroksilla. Muistaakseni oli joku sähköinen ahtiohjaus. Moottori kun oli avaamaton niin jätettiin vielä reserviin... Pakopesähän oli .86
