« : 03.08.2015, 21:14:48 »
Jarruremppa tekee tuloaan V70:seen. Mitenkäs on noiden etulevyjen kanssa, kannattaako sijoittaa Brembojen tms laatulevyjen lisäraha vai onko esim Motonetin peruslevyt toimineet hyvin? Palat ajattelin laittaa sitten "merkkiä". Oma ajotyyli on hyvin rauhallinen, jarrut ei joudu kovinkaan lujille, tosin auto on automaatti että pakostakin joutuu isoa pedaalia pumppailemaan välillä.
Toinen remontin kohde on tuo SC-805 soitin, 2/3 paneelin valoista pimeänä. Youtubesta löytyi asiallinen pätkä jossa hemmo vaihtaa polttimot, kysymykseni onkin toimivatko tuossa ok Motonetista saatavat T1-polttimot vai pitääkö lähteä selittelemään asiaa Elektoriin tai vastaavaan putiikkiin. Voiko polttimoiden langat kiertää sopivan mittaisiksi ja katkoa vai tarviiko kolvin kanssa askarrella juotokset?

Kirjattu
Ex: Mazda 323 Bg, Sunny N13, Civic Lsi, Subaru Legacy STW 1.8, Ford Ka, BMW 520i e39, M-B C220 Cdi, BMW 116i e87, Skoda Superb mk1, BMW 520i e60, Ford Mondeo STW mk3, Volvo S40 1.6 Basic, Audi A6 2.4a, Audi A3 Quattro 3.2 DSG, Volvo V50 1.8 Kinetic, Hyundai IX35 1.6 Classic, Ford Focus 1.4 , Opel Vectra STW 2.8 V6 Tbo, Opel Astra GTC 1.6 Tbo, Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Flexifuel, Volvo V70 2.4 Classic, V70 2.4 mk2., V50 T5a Summum, BMW 520dA, Volvo 240 2.0 DL, BMW 320d Xdrive, Volvo XC60 D5 Summum V60 BiFuel, i30N Fastback, Ford S-Max, V60 D2 pakut: Citroen Jumper, Transit 280M, 300L, 300M x2, Sportsvan, Vito 111CDi, Vivaro, ProAce x2, Trafic 1.6 x2, Trafic 2.0dci x2