Tehdäänpäs uusi showroomi nytten uusimmasta hankinnasta.
Elikkäs tuli ostettua 93 vuoden 240gl sedani, väri on "polar white" sinisellä sisustalla. Autolla on ajettu 270tkm ja ollut yhdellä omistajalla ennen minua. Edellinen omistaja on ollut todella tarkka auton pidosta ja siitä löytyy todisteena paksu nivaska kaikenmailman huoltoja vuodesta 1993 tähän päivään asti. Ruostetta en löytäny autosta mistään, edes pintaruostetta ei ollut tullut vakaajien päälle.
Suunnitelmissa olisi yksinkertisesti siistiä auton hyvin vähäisiä käytön jälkiä pois, kuten haalistuneiden takavalojen fixailua, takapuskurinmuovin vaihto pienen hankauman takia sekä muita tuollaisien pienten jälkien korjailua pussihousumeiningillä.
Moottori: b230fd
Vaihteisto: m47
Perä: avoin 1031
Varusteet:
-Ojaustehostin
-Kuljettajan airbag
-Keskuslukitus
-Sävylasit
Tänään ehtisinkin auton jo vahaamaan, maalasin helmat, siivosin sisältä sekä pesin konehuoneen. Konehuoneen pesun jälkeen alkoi kytkin voimaa huonosti, eli alkoi liikkeelle lähtiessä ravistaa aivan älyttömästi. Voisiko tuo johtua veden pääsystä jostakin välistä kytkimeen ja ravistaa sen takia kun levy on kostunut?
Kuvia käyn huomenna napsimassa ja lisäilen tähän muutamat.