Noniin. Öljyt saapuivat kotiin toimitettuina vajaassa viikossa tilaamisesta. Hippasen saattaisi olla suomalaisilla yrityksillä aihetta ottaa oppia. Bilialta en ole saanut varaosien tiedustelusähköpostiini vajaassa kahdessa viikossa edes vastausta, ja tuskin sitä koskaan tulen saamaankaan. Täytynee siis soittaa tai mennä paikan päälle.
Ehkä tyhmiä kyselyitä liittyen vielä tuohon vaihtoon.
Aloitetaanko vaikka tuosta tyhjentämisestä. Kaksi eri videota, ja kaksi vähän erillaista tyyliä. Toisessa tyhjätään ensin alhaalta tyhjennyspropun kautta, ja sen jälkeen ilmeisesti lauhduttimen letkun kautta. Toisessa koko homma tehdään lauhduttimen letkun kautta, jos en väärin käsittänyt. Kumpi tapa parempi. Onko merkitystä?
Jos tyhjää alakautta, niin näköjään tyhjäämisen jälkeen noin 3L öljyä takas sisään, ja sitten loput 2L ulos, 2L sisään systeemillä?
Öljyä on nyt 10L tähän hommaan varattu.
Jos tyhjää ensin alakautta, niin tarvitaanko uusi proppu, tai/ja tiiviste.