Sano toki ääneen mitä ajattelet, kritiikki lisää tarvetta kehitykselle 
"Alhainen" vääntö johtunee siitä, että ahtopainetta tuolloin oli vain 1,2bar. Yleensähän vääntö nousee jyrkemmin, kun ahtopaineita nostetaan enemmän?
Taitaa noi teho ja vääntö arvot olla vanhasta kokoonpanosta Amazon aikakaudelta? Se mitä tiedän kokoonpanostasi niin pitäisi sieltä irrota +650Nm niin voisi olla tyytyväinen.
-Mikä sai sinut kaksoin kytkin ratkaisuun? Eikö se olisi onnistunut yhdellä 240mm kytkisetillä?
-Eikö ohjauksen muutosta olisi voinut totetuttaa muullaisella ratkaisulla?
-Taka-alatukivarsi ja etuakselisto ratkaisu jousituksen osalta? Kun olet tehnyt noinkin "laittomia" rakennelmia niin miksi et olisi muuttanut koko etupäätä nykyaikaisemmaksi?
...siinä aluksi
