Tuosta nopeusmittarin hall-anturista sen verran omia kokemuksia et jos pätkii niin tutki ekana tuo liitin. Mulla juonitteli jääratavehkeen ex-koneessa kierroslukutieto just samanlaisella anturilla ja tein kaikki maholliset taiat et se katoin mut sit ku menin heilutteleen johtoja niin huomas et liitin oli huono. Kokeilitko riittääkö hampaiden paksuus ja eihän laatikon lähdön laippa häiritse taustalla ku aika lähelle tulee.
Vaikeita kysymyksiä

Näihin kaikkiin toivottavasti tulee selvyys, kun saa auton liikkimaan omin voimin

Millä sisähalkaisijalla toi sun bensalinja on?
Painelinja on 7,5mm ja paluu 5,5mm.
Jarruvalokatkaisija(kin) on ilmeisesti mallia tein itse ja säästin? Mutta mistä kulkuneuvosta tuo katkaisija on? ...vai onko ihan joku tarvike-malli? Vai onko tuo poljinkaan pyhimyksen oma 
Katkaisija ja sen teline on 140-sarjasta. Poljin on ihan ehtaa Pyhimystä. Harmittaa vähän näin jälkikäteen, kun tuohon 850:n pääsylinteriin olisi saanut alkuperäisen paineella toimivan jarruvalokatkaisijan. Siinä kun on alunperin joku abs-järjestelmään liittyvä painekytkin, niin siihen samaan reikään se olisi sopinut
